tisdag 26 januari 2010

Viktiga datum

Hej!

Det är min förhoppning att du känner att året har förutsättningar att bli utvecklande
och framgångsrikt. Jag tror att vi kan bidra starkt till Uppsalas positiva framtid
och till ett positivt val om vi håller ihop och med glädje sprider vårt budskap under
tiden fram till valet 2010. Nedan följer några datum då jag hoppas du har möjlighet
att delta;

Årsmöte Bondkyrko
30/1 mellan 13-15. Årsmötet äger rum på Näringslivets hus, Bangårdsgatan 13. Viktigt att du är där senast 13:00 för att komma in i lokalen. Om du inte hinner dit till 13:00 ber jag dig ringa 076 808 88 88 så kommer någon och öppnar.

V v anmäl ditt deltagande till mig så att vi inte förbereder för onödigt mycket fika.

Handlingsplansmöte
31/1 mellan 15-17, då går vi igenom det kortfattade förslaget till handlingsplan för Centerpartiet i Uppsala och som förväntas klubbas igenom på stämman den 20/2. Mötet äger rum på Näringslivets hus, Bangårdsgatan 13. Viktigt att du är där senast 15:00. Om du inte hinner dit till 15:00 ber jag dig ringa 076 808 88 88 så kommer någon och öppnar.

Kretsstämma Uppsala
Kretsstämma där handlingsplan, vallistor och kretsstyrelse fastställs
20/2 mellan 09:30-16:00 på Nannaskolan i centrala Uppsala.

Bondkyrko tillsammans med Svartbäckens Centeravdelning är ansvariga för att stötta kretsen med detta möte. Jag hoppas att du kan hjälpa till med lite stöd i samband med att fika och lunch skall fixas för alla som kommer. Jag hoppas verkligen att du har möjlighet att delta då jag tror att mötet är viktigt för Centerpartiets framgångar i valet 2010. V v anmäl till mig att du kan hjälpa till lite under mötet.

Varma hälsningar,

Stefan Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar